Υποβολή Παραπόνου

Στόχος μας είναι πάντα η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας, για αυτό και λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τις ανησυχίες και τυχόν παράπονα σας έτσι ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας.

  • Έχετε παράπονο;
    Εάν έχετε παράπονο με την εξυπηρέτηση ή τις υπηρεσίες μας – ως ασφαλιστικός διαμεσολαβητής – τότε μπορείτε να το υποβάλετε κάνοντας κλικ εδώ.

    Αν το παράπονο σας αφορά τους όρους του ασφαλιστηρίου σας ή απαίτηση ή οτιδήποτε άλλο δεν σχετίζεται αποκλειστικά με εμάς, τότε επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε να υποβάλετε το παράπονο σας απ’ ευθείας στην ασφαλιστική εταιρεία.

     

  • Έχετε υποβάλει το παράπονο σας. Τι ακολουθεί έπειτα;
    Μόλις παραλάβουμε ένα ικανοποιητικά συμπληρωμένο έντυπο παραπόνου, θα σας ενημερώσουμε άμεσα ότι το έχουμε λάβει και θα ξεκινήσουμε την διαδικασία εξέτασης του παραπόνου.  Νοείται ότι ο εξεταστής του παραπόνου δεν θα είναι άτομο το οποίο έχει άμεση σχέση με το παράπονο έτσι ώστε να διασφαλίζεται η δίκαιη και αμερόληπτη διερεύνηση του. 

     

  • Πότε θα λάβω απάντηση;
    Το αργότερο 15 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υποβολής του παραπόνου.  Σε περίπτωση που θα χρειαστούμε περισσότερο χρόνο, θα σας ενημερώσουμε έγκαιρα. 

     

  • Και αν η απάντηση δεν με ικανοποιεί;
    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας εξηγήσετε τους λόγους διαφωνίας σας.  Έχετε επίσης το δικαίωμα να προσφύγετε σε οποιουσδήποτε εξωδικαστικούς μηχανισμούς επίλυσης διαφορών που υφίστανται στη βάση των σχετικών νομοθεσιών.

scott-graham-OQMZwNd3ThU-unsplash_edited